RETURNAREA PRODUSELOR

 

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

 

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L.!

 

- Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

 

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L.!

 

- Returnarea produselor se face prin Fan Courier cu ramburs 0 cu plata la S.C.AGROMECANIC IMPEX S.R.L. dupa ce va fii analizat daca corespunde cu piesa livrata de  S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L. si se dovedeste intradevar ca greseala e in vina S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L. se vireaza contravaloarea produselor returnate in contul clientului in termen de 14 zile.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiții:
• În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat
• Starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie sa fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menținute intacte
• În cazul în care produsele au fost folosite se implică penalități, se percepe de la 30 % până la 60 % din prețul produsului. Pentru coletele care nu vin în cutia originală a produsului se percepe 20 RON pentru fiecare cutie. • În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecțiuni datorate utilizării neadecvate.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, SC AGROMECANIC IMPEX SRL are dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În cazul returnării/ănlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Plata transportului de returnarea produsului este suportat de cumpărător.

În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.

NOTA: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura,certificate de garanție etc.).